רבקה הינדא שטיצברג ז"ל

אבלים: משפחות: שטיצברג, קמינר ודריימן, נכדיה, ניניה ובני ניניה.
ההלוויה התקיימה ביום א' ה- 13.12.15, בית עלמין ויז'ניץ, בני ברק.
יושבים שבעה בבית המנוחה, רחוב וסרמן 9, בני ברק, בין השעות 10.00 – 13.30, 15.30 – 22.00.
המנוחה הייתה אלמנתו של ארייה לייב ז"ל, בתו של טוביה יצחק מקובר ז"ל.

מכבי שירותי בריאות, רן סער, מנכ"ל וההנהלה מנחמים את שמחה שטיצברג, חבר הנהלת מכבי וחבר דירקטוריון אסותא ומשפחתו על פטירת אמו.

עיריית בני ברק, חנוך זייברט, ראש העיר, ממלא מקום ראש העיר, סגני ראש העיר, חברי המועצה והעובדים מנחמים את הרב שמחה שטיצברג, חבר הנהלת העירייה וחברת הנהלת קופת חולים מכבי והמשפחה על פטירת האם.

חברת קוקה קולה מנחמת את אברהם שטיצברג, הממונה על הכשרות בחברת קוקה קולה, על פטירת אמו.

רפאל מדיקל סנטר, גיא פז, מנכ"ל ומרפאת המומחים מנחמים את שמחה שטיצברג, חבר מועצת עיריית בני ברק, חבר הנהלת מכבי וחבר דירקטוריון אסותא, ומשפחתו על פטירת אמו.

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ, העובדים וההנהלה מנחמים את אברהם שטיצברג ומשפחתו על מות האם.

עיתון המודיע מנחם את שמחה שטיצברג, חבר עיריית בני ברק, חבר הנהלת מכבי שירותי בריאות וחבר דיקטוריון אסותא, ואת אברהם שטצברג, אחראי כשרות בחברת קוקה קולה ואת המשפחה על פטירת אם המשפחה.

בית חולים אסותא, פרופ' שוקי שמך, יו"ר, ומועצת המנהלים ורו"ח פינו צרויה, מנכ"ל, מנחמים את שמחה שטיצברג, חבר דירקטוריון אסותא, חבר הנהלת מכבי וחבר מועצת עיריית בני ברק, והמשפחה על פטירת האם.

ארגון בית בלב, יולי גת, מנכ"לית, ההנהלה ווילי יצחקי, יו"ר, מנחמים את שמחה שטיצברג, חבר דירקטוריון בית בלב וחבר הנהלת מכבי, ומשפחתו על פטירת אמו.

משרד פרסום מימד מנחם את אברהם שטיצברג, ראש מערך הכשרות של קוקה קולה, ומשפחתו על פטירת אמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן