רב חובל ראובן סדנאי ז"ל

יוחנן יששכרי, רמי רווה וחברת נ.מ. ספנות בע"מ מנחמים את משפחת סדנאי, יוני וחברת קוראל שירותי ים על מותו.

אלי סיון, חברת דגש סחר חוץ (ספנות) בע"מ מנחמים את אסתר, טלי והמשפחה על מותו.

יעל ושלום ברנר, רוחמה ויצחק ברוקמן, סוניה ומקס וילהלם, חיה ואורי ינובסקי, נצה ובועז לבינט, מינה נוימן, רוחקה ועוזי צולוף, תמר ואלי קיש ואיקה רפופורט מנחמים על מותו.

אבלים: ההנהלה והעובדים בקוראל שרותי ים בע"מ. המנוח היה מייסד ויו"ר מועצת המנהלים של החברה.

אבלים: אסתר, טלי, יוני, נועה, גיא, אריאל, גארי, רמי ובריט, דניאל, שרון וליאור. ההלוויה התקיימה ביום ו' ה- 23.09.11. יושבים שבעה בבית המשפחה, רחוב ניצנים 14 א', חיפה. המנוח היה יו"ר מועצת המנהלים של קוראל שירותי ים בע"מ, קונסול כבוד של פורטוגל בחיפה, נשיא כבוד של מועדון שייט חיפה.

עמית אוגר, חסיה אוחנה, עליזה אוסטרובסקי, נעמי ואמנון אפרתי, ברכה ואלי ארגמן, חסידה ובוכסי בוכסוילר, שביביה ובן ציון בלוגלובסקי, גילה ויוסי ברומברגר, קוני ודני ברק, מרגלית ומיכה בש, צילה ונתן הלוי, נעמי וינברג, רוני זרצקי, דינה כבשני, מרים ומשה לאואר, שוש נבות, גליה ובני נחשון, אילנה וזיוון צמחוני, ענת ולומי שמיר ומלכולה ויואש תדמור מנחמים את אסתר וטלי על פטירתו.

דיזנגוף חברה לסחר בע"מ מנחמת את טלי, יוני, משפחת סדנאי וחברת קורל על מותו.

דן מרויץ ושות', משרד עורכי דין, דן מרויץ, יוחנן כהן, רון מרויץ, דניאל זיידמן וסול מור מנחמים את אסתר, טלי, יוני והנכדים על מות הבעל, האב והסב.

אוניברסיטת חיפה, המכון ללימודי ים ע"ש ליאון רקאנטי, החוג לציוויליזציות ימיות מנחמים את המשפחה על פטירתו. המנוח היה חבר הוועד המנהל של המכון ללימודי ים.

ברוך תורגמן, אסמי רות ושטיבל טחנות קמח מנחמים את משפחת סדנאי וחברת קוראל על מותו.

שוברי בר יבוא מספוא, ההנהלה והעובדים מנחמים את משפחת סדנאי וחברת קורל על מותו.

שוקי סגיס, מנכ"ל, חברת נמל אשדוד, ההנהלה והעובדים מנחמים את משפחת סדנאי וחברת קוראל שירותי ים בע"מ על מותו.

משפחת סנאי מודיעה כי ביום ו' ה- 28.10.11, בשעה 11.00, יתקיימו אזכרה וגילוי מצבה בבית העלמין גן עדן בעין הכרמל. המשפחה מודה לכל המנחמים.

8 Comments

  1. רוני מלחין

    לאסתר יקירתי, הוכיתי בעצב ותדהמה למראה מודעת האבל בעיתון, קבלו את ובתך את תנחומי והשתתפותי העמוקה באבלכן,מידידתכם משכבר הימים , אבל ישנם דברים שלעולם לא שוכחים !        רוני מלחין

  2. עמוס גבר

    תנחומי למשפחה האבלה, לכל עובדי החברה ולכל אוהביו. לפני כמה ימים שוחחנו בטלפון . רב חובל סדנאי מאוד הצטער על שנאלץ לבטל פעם אחר פעם ביקור לו הוזמן על ידי ועל ידי הנהלת האוניברסיטה. זכיתי לפגשו רק פעם אחת בחיי, לפני מספר שבועות, והפגישה השאירה רושם של אדם אצילי, נדיב ומיוחד.
    יהי זכרו ברוך 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן