רודה פישר ז"ל Rhoda Fischer

הספריה הלאומית מנחמת את פרופ' סטנלי פישר ומשפחתו על מות רעייתו, אם המשפחה.

נגיד בנק ישראל, יו"ר המועצה המינהלית, חברי המועצה המינהלית, חברי הוועדה המוניטרית, הנהלת הבנק, העובדים והגמלאים מנחמים את פרופ' סטנלי פישר, נגיד בנק ישראל לשעבר, על מות אשתו.

The Weizmann Institute of Science extends its condolences to Prof. Stanley Fischer on the passing of his wife.

The Governor of the Bank of Israel, the Supervisory Council, the Monetary Committee, the Bank's management and staff extend their condolences to former Governor of the Bank of Israel Prof. Stanley Fischer and his family on the passing of his wife.

Major General (Res.) Doron Almog and the ALEH organization mourn the passing of an honorary president of ALEH Negev Nahalat Eran for children with severe disabilities.

יהודה מרמורשטיין, מייסד ומנכ"ל, אלוף (במיל') דורון אלמוג, יו"ר הכפר השיקומי עלה נגב – נחלת ערן וארגון עלה מנחמים את סטנלי פישר ומשפחתו על פטירת יקירתם, נשיאת כבוד של הכפר השיקומי עלה נגב – נחלת ערן.

האוניברסיטה העברית בירושלים מנחמת את פרופ' סטנלי פישר, ד"ר לשם כבוד וחבר בחבר הנאמנים, ומשפחתו על מות יקירתם, אם המשפחה.

מוזיאון ישראל, ירושלים, מועצת המנהלים והעובדים אבלים ומנחמים את סטנלי והמשפחה על מות יקירתם, חברת הנהלת אגודת הידידים של מוזיאון ישראל לשעבר, עמיתת כבוד וידידה של המוזיאון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן