רחל גרבר ז"ל

אבלים: בעלה: דוד, בניה: טל, נעם, גלעד וערן ובני ביתם.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 17.02.19, בשעה 15.00, בית עלמין מודיעין.

4 Comments

  1. תמי שילה

    הכרתי את רחל בעבודה משותפת במשרד החינוך, היא באגף לתכניות לימודים ואני במזכירות הפדגוגית. תמיד היה מענין ומועיל לדבר אתה ולהתיעץ, תמיד ברוח טובה ובחיוך. נדמה לי שלא מזמן פגשתי אותה בתיאטרון (?).
    חבל, יהי זכרה ברוך.
    תמי שילה

  2. שלומית אורן

    רחל גרבר הייתה מורה במשך שנים רבות בתיכון רנה ק-סיין ברמות אשכול. היא עמדה בראש המגמה של עולים חדשים, שבאו לארץ, והשתלבו בבית הספר. השיעורים שלה היו כל כך מצוינים, שסטודנטים היו באים לצפות בשיעוריה, וללמוד ממנה. לא זאת אף זאת, רחל התקדמה לעמוד בראש המדור של תלמידים עולים במשרד החינוך בירושלים. כל מנהלי התיכון היו בקשר אתה, ולכולם היא השיבה במקצועיות ובאנושיות. צר לי מאוד על לכתה. היא הייתה חברה טובה וקשובה. לא תהייה לי אחת כמוה.

  3. רחל קופרברג

    רחל היתה חברה טובה, ואוזן קשובה אמיתית.היו לנו תקופות מעניינות החל מהוראה משותפת באולפן העולים בביהס רנה קאסן, ובהמשך בהדרכת מורים לעולים כשרחל בתפקיד פיקוח.
    הרבה כוסות קפה ומאפה שתינו יחדיו….עם המון כיף ושמחה.
    רחל חסרה לי כל כך…

  4. יגאל ברק, לשעבר ברקו

    הכרתי את רחל בתקופת השרות הצבאי כאשר שרתנו באותה יחידה. בחורה חיובית תחת כל מצב, תמיד מחייכת ועם חוש הומור מדבק. היינו בקשר לאחר שחרורה מהשרות הצבאי מספר חדשים לתוך לימודיה באוניברסיטה העברית. יש לי אפילו תמונה אתה על רקע ירושלים העתיקה מיד לאחר מלחמת ששת הימים אם משהו מתעניין. תנחומי ליזהר ומשפחתו. ליבי כואב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן