סא"ל רמי פלד ז"ל

אבלים: תמר, תום, גון וניל, קלרי, גיל ואיתן פלדמן, משפחות מיכאלי, אליאסף וברמור. ההלוויה התקיימה ביום ד' ה- 05.01.11. יושבים שבעה בכפר אחים.

ענת ויחיעם אבידן, הלנה ויהודה ארמוני, ענת ויורי בירן, אילת וחובב דגן, דבורה ואבי דומושביצקי, אורי הרפז, דורית ושי ויינברג, ליאור ודני וסלי, דפנה ושריג צור, נילי קלי ואירי קלי מנחמים את תמר, תום, גון, וניל על מותו.

"צוות" ארגון גימלאי צה"ל (ע.ר.) מנחם את המשפחה על מותו. המנוח שירת בחיל הקשר והיה תושב כפר אחים.

5 Comments

  1. עינת אבני ב

    תמר יקרה,
    לא יודעת אם את זוכרת אותי. עבדנו יחד בחברת "כנס" לפני הרבה שנים. חייתי כ-20 שנה בארה"ב אחרי שנישאתי לאמריקאי. אני בארץ כבר 3 שנים והשבוע ראיתי את מודעת האבל, זיהיתי (לפי השמות המיוחדים של הילדים) שמדובר במשפחתך והזדעזעתי והצטערתי עד מאוד.
    אני שולחת לך חיבוק חם ומשתתפת בכאבכם. שלא תדעו עוד צער…
    עינת אבני ברונסטין

  2. רמי נוידרפר

    רמי ז"ל עמו שרתתי בצבא ועמו הייתי בקשרי עבודה לעיתים, היה מהאנשים הנעימים והחביבים ביותר שפגשתי. כולם אהבו אותו.
    אני המום ומזועזע מלכתו בגיל כה צעיר

  3. רונן עפג'ין

    משפחה יקרה
    לאחרונה רק נודע לי על פטירתו של רמי ז"ל , הייתה לי הזכות לשרת איתו בשנים 82-85 , אחד האנשים בעלי הלב הכי רחב שהכרתי , תמיד חייכן ומסביר פנים , התייחס לכל החיילים במחלקה בגובה העיניים , חילק איתנו את ידיעותיו המקצועיות ולימד אותנו על מגוון מערכות ומכשירים , זכיתי להיות מאלה שיישמו את תוכניותיו שהתווה בתרגילים ופריסות והוא תמיד היה קשוב לכל הערה/הארה/שאלה.
    אחת החוויות שזכורות לי איתו הייתה חזרה מצאלים בלילה סוער שבין שישי לשבת אחרי שהכנו תרגיל כל אותו סוף שבוע כל המערכות החשמליות ברכב קרסו ורמי החזיק ביד ימין את ההגה ובשמאלית ניקה את החלון מבחוץ.
    רמי השאיר לי הרבה זכרונות טובים משרותי הצבאי , יהיה זכרו ברוך.

  4. גולדשטיין יגאל ענף תכנון לשעבר היום עו"ד במקצועי מעמד אישי פלילי

    נדהמתי לגלות …
    המפקד הישיר הטוב ביותר שזכור לי משרותי בחיל הקשר אדיב מנומס עדין בעל יחסי אנוש מעולים מעולם לא הרים את קולו על פקודיו תמיד מסביר פנים חייכן בעל הופעה מרשימה גבוה נעליים גבוהות חברמן היה עולה במדרגות שתיים שתיים ….
    אבדה עצומה … משתתף בצערם הכבד של המשפחה
    זכור לי אירוע בו הוזמנו מפקדים ופקודים בכפר אחים "בבית על הדשא" למיטב זכרוני מדובר בחנוכת בית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן