רפאל (רפי) ויזר ז"ל

אבלים: רבקה פלסר והמשפחה.
ההלוויה תצא ביום ו' ה- 05.07.19, בשעה 10.30 מבית ההספד קהילת ירושלים, בית עלמין גבעת שאול.

הספריה הלאומית אבלה ומנחמת את המשפחה על פטירת יקירם, מנהל מחלקת הארכיונים וכתבי היד בעבר ומתנדב פעיל בספריה עד יומו האחרון.

3 Comments

  1. יורם

    אדם נהדר. באמצע שנות ה-90, כשהיה מנהל מחלקת כתבי-יד בבית הספרים הלאומי והאוניברסיטאי בירושלים, קיבלנו בהשאלה ממנו מיספר כתבי-יד עתיקים לבדיקת הרכב הדיו השחורה ששימשה לכתיבה והדיו הצבעונית שממנה הוכנו העיטורים. בסיום מאמר הבענו את תודתנו לרפי וויזר על השאלת כתב-היד שנבדק (דף חומש מאמצע המאה ה-15).

  2. אלכס

    " מספרים על נחמן מהורדונקא נכדו של הבעש"ט הקדוש שבישר לו בשמחה שהוא עומד לעלות לארץ ישראל ,הבעש"ט הניח ידו על כתפו של נכדו עצום את העינים ובוא עימי לארץ ישראל ובכוח המחשבה הגיעו עד חופה של ארץ ישראל ועוד קצת מאמץ והגיעו אל בית המקדש ונכנסו פנימה אל הקודש אך קודש הקודשים איננו סבא,סבא,היכן ארון הקודש שאל רבי נחמן בבהלה,והבעש"ט הניח את ידו של נחמן על ❤ ליבו.רפי היה ארון הקודש הידע והחוכמה של הספרייה הלאומית זוהי אבדה לא רק לספריה ,אלא גם ליודעי ספר וערכו. יהי זכרו ברוך???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן