שלמה ניטקמן ז"ל (1914 – 1981)

ניטקמן שלמה זל

שלמה הועסק ברפאל החל משנת 1950 ועבד במדור רכש ומחסנים ומילא את תפקידו במסירות רבה.

גם לאחר פרישתו, נענה שלמה לבקשה להמשיך לעבוד ולתרום על מנת שהעבודה הטכנית לא תיפגע, תהיה לה המשכיות ובעיקר, העברת ידע בין דורי בנושא טכנולוגי ונושאים טכניים אחרים הקשורים בעיבוד שבבי.

הידע המקצועי שלו התבסס על הניסיון העצמי הרב, במעקב מתמיד ומעמיק בספרות טכנית בשפות זרות וכן העניק ייעוץ מקצועי לשטחים אחרים בחצר.

כול פניה לשלמה נענתה תמיד בצורה האדיבה ביותר תוך מתן ייעוץ בנושאים ובשטחים רבים ובטכנולוגיות מתקדמות המתבססות על ידע וניסיון מעשי של שנים רבות.

חבריו ציינו את מסירותו והזדהותו עם נושאי העבודה בהם עסק שלושים שנה ואת תרומתו אשר הייתה נכס ליחידה ולרפאל.

עקב תכונותיו המיוחדות ואישיותו הנמרצת והמעמיקה קודם שלמה לניהול הקטלוגיה הטכנית של מחלקת מכאניקה, קיים קשרים עם יצרנים רבים בארץ ובחו"ל וסוכניהם בארץ אשר הביאו לידיעתו חידושים טכנולוגים. הוא ניהל גם את הכרטסת הטכנית המתייחסת לשטחים הטכנולוגיים השונים והמגוונים שבטיפול המחלקה.

שלמה היווה ביחידתו אחת הדוגמאות של מסירות, הזדהות עם היחידה, יחסי אנוש לדוגמא וחריצות גבוהה במיוחד.

יעקב היה בעל פטנט בלעדי לייעול הפעלת מכונת ריתוך נקודות, הצטיין ברמתו המקצועית הגבוהה ונחשב לאחד מהעובדים הוותיקים והמסורים של בית המלאכה.

יעקב הותיר אחריו משפחה וחברים כאובים.

יהי זכרו ברוך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן