שמואל אלקון ז"ל

אבלים: בתו: ענת אלקון ונעם ירימי, בתו: אריאלה ופיליפ דונבל, נכדותיו והמשפחה.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב בודנהיימר 26, תל אביב, החל מיום ג' ה- 30.05.17 ועד יום שבת ה- 03.06.17, טלפונים: 052-4232866, 052-8909570.

החברים: ארדמן דפנה ושמשון, באומן ניצה וישראל, בצלאל בלהה ובנצי, בצלאל שולי ויצחק, חסיד אילנה ושולי, גאולה ואמנון רש, לימור דליה ואהרל'ה, לוין גבי ושמואל (סמי), עמר לוסט וארמנד, פארן נעמי ואלכס, פדן כרמיה ועוזי ושחל נדיה וגידי מנחמים את ענת, אריאלה ומשפחת אלקון על מות האב.

התעשייה האווירית לישראל בע"מ, ההנהלה וארגון העובדים מנחמים את משפחת אלקון על פטירת יקירם, גמלאי התעשייה האווירית, סמנכ"ל, מנהל חטיבת האלקטרוניקה.

5 Comments

  1. דורון רותם

    שמואליק היה מנהל תממ, מנהיג כריזמטי, מעז, טכנולוג וחביב על כולם.
    כל מי שהיתה לו זכות לעבוד איתו למד והעריך.
    יהי זכרו ברוך.

  2. משה אידלמן

    שמואל אלקון ז"ל היה מהנדס מעולה , מנהל מעולה ובן אדם–פשוטו כמשמעו!

    תרומתו לבטחון ולמחקר בישראל לא תסולא מפז!

    יהי זכרו ברוך.

  3. שבתאי יעקב

    שמואל היקר, לצערי קראתי על מותך רק ביום שישי בערב כשקראתי את עיתון ידיעות אחרונות. עצב כבד אפף אותי ובתוך העצב הגדול הציפו אותי רגעים של זכרונות מדהימים ויפים שלנו ביחד. שמואל בשנת 1987 כשכיהנת כמנכ"ל אלאור אופטרוניקס בע"מ ( היית בחל"ת מתעשייה האווירית ) הייתי צעיר לימים ורק בגיל 25 וכבר אז לאחר שנה של עבודה ביחד כבר יירטת אותי למעלה ומינית אותי כמנהל הכספים של חב' ההייטק. מאוחר יותר שבת לתעשייה האווירית. מאוחר יותר כשחב' הייטק אלאור אופטרוניקס נסגרה התמודדתי על תפקיד מנהל כספים בחברה גדולה ממשלתית שהיו"ר מיכאל לא זוכר שם משפחה הכיר אותך. בקשתי את עזרתך למילה טובה. נתת גם נתת הרבה מילים טובות וכך גם זכיתי בתפקיד. שמואל היקר אלולא לא הייתי דתי הייתי מכריז בפה מלא כי כל מה שיש לי בזכותך. תודה על הכול ומקווה שאוזמן ע"י משפחתך לשלושים…כדי לכבד ולו במעט אותך. חבל על דאבדין, תהא נשמתך צרורה הצרור החיים. שבתאי יעקב 052-2774923

  4. אליעזר בן יוסף

    עצב כבד אפף אותי כאשר שמעתי ביום שישי האחרון על לכתו של "שמוליק" אלקון מאיתנו.
    תחילת דרכנו, בהיותי עדיין משרת בצבא וברוב גדלותו הזמין אותי להצטרף למפעל ב', שמנקודה זו ובזכות הנכונות ורוחב הלב שלו נסללה דרכי המקצועית וכן גם האקדמית.
    היריעה תקצר מלספר את גדלות רוחו של האדם, המנהל,המהנדס ומתווה הדרך המקצועי והמדעי.
    אזכור אותך תמיד.
    יהי זכרך ברוך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן