שמואל בן ארצי ז"ל

אבלים: בתו, חתנו ונכדיו, שרה, בנימין, יאיר ואבנר נתניהו ומשפחת בן ארצי. ההלוויה תתקיים ביום ו' ה- 11.11.11, בשעה 11.00, בבית העלמין בגבעת שאול חלקת האצל הר תמיר. בשל הסדרי ביטחון בהלוויה הקהל מתבקש להגיע לבית העלמין בשעה 09.30. המנוח היה בין משה וחוה הון ז"ל, סופר, מחנך, מורה וחוקר התנ"ך.

לאה ויורם גלובוס והמשפחה מנחמים את שרה נתניהו והמשפחה על פטירת האב. המנוח היה מחנך וסופר.

תנועת הליכוד וחבריה מנחמים את שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה, ראש הממשלה, יאיר, אבנר ומשפחת בן ארצי על פטירת יקירם. המנוח היה מורה, מחנך וחוקר.

משפחת מילצ'ן מנחמת את שרה, את בנימין נתניהו, ראש הממשלה ואת הנכדים: יאיר ואבנר על פטירת האב, החותן והסב. המנוח היה סופר, מחנך והוגה דעות.

רונלד לאודר, נשיא הקונגרס היהודי העולמי, מנחם את שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה ומשפחת נתניהו על פטירתו של אבי המשפחה. המנוח היה מחנך, מורה וסופר.

החברים: גילה ויוסי בן ארצי, גילה וזאביק רובינשטיין, אליזבט וצביקה ברקוביץ, שרהלה ושעיה סגל, תמי וחביב האוספטר, חגית ולואי ליפסקי, יעל שטיין, חני דיין בלייווייס, אינה ואלכס גפנוביץ, אודרי ודוד שמרון, עודד בן זאב, טניה ושלומי פוגל, עידית ושוקי זסלר, אסנת ומוטי גלעדי, טובה ואליעזר רחמילביץ, רימונה ואריה דורסט, רויטל ואבי בלשניקוב וקלריס ואלי זעפרני מנחמים את שרהלה, הנכדים: יאיר ואבנר ובנימין נתניהו, ראש הממשלה, על פטירת יקירם. המנוח היה סופר, משורר ומחנך.

בתו: שרה, בניו, חתנו ונכדיו, משפחות בן ארצי ונתניהו מודיעים כי במלאות שלושים לפטירתו תתקיים עליה לקברו ביום ו' ה- 09.12.11, בשעה 10.30, בחלקת האצ"ל, הר תמיר, בבית העלמין בגבעת שאול ירושלים.
בשל סידורי ביטחון מתבקש הקהל להגיע לבית העלמין עד השעה 09.30.

משפחות בן ארצי ונתניהו מודות לכל המנחמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן