שמעון גפן ז"ל (1930 – 1986)

RAFDOCS-#10398207-v1-גפן שמעון זל

שמעון החל עבודתו ברפאל בשנת 1956 כטכנאי אלקטרוניקה.

שמעון היה עובד חרוץ, אחראי ומסור לאין שיעור, בעל רמת ידיעות גבוהה, ידע להדריך טכנאים זוטרים ולפקוח על קבלני החוץ, לנהל פרויקט מראשיתו ועד סופו וכול זאת נעשה בעת ובעונה אחת.

שמעון היה טכנאי פתוח מבריק תוך תרומה בכול נושא אשר בו בחר להשתלב, כושרו להפעיל צוות עובדים הוכח במספר רב של הזדמנויות. ידיעותיו הרבות שנרכשו הן בהשתלמות והן בעבודה המעשית אפשרו להטיל עליו עבודות מורכבות תכנון וביצוע של מערכות מורכבות

הוא היה רב-גוני והתמחה במשך שנות עבודתו במכון בשטחים שונים, הוא היווה דוגמא אישית ומופת לטכנאים אחרים ברשות והפך לאחד הטכנאים הטובים והבכירים ברפאל.

הבנתו הרבה בנושאים כללים והתפישה המערכתית שלו הביאו לכך ששמעון השתתף באופן פעיל בתכנונים של המערכות השונות אשר פותחו בפרויקט וזכה להערכה והוקרה על כך.

תרומותיו והישגיו לרפאל ולצה"ל זכו להכרה רחבה בחטיבה וברפאל כולה, הוא קיבל שבחים מכול עבר ואף הוענקה לו תעודת הוקרה על תרומתו למען ביטחון ישראל ועל גילוי של אזרחות למופת ולרצון טוב לעזור למדינה.

שמעון נפטר והותיר אחריו משפחה וחברים כאובים והמומים.

יהי זכרו ברוך

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן