שמריהו (בובי) שפירא ז"ל

אבלים: רעייתו: אניטה, ילדיו: ערן, היאלי, עמרי ובני ביתם, אחיותיו וגיסיו: רות ונחום רוזן, יהודית ואהרון נצר.
ההלוויה תתקיים ביום ד' ה- 05.09.12, בשעה 14.00, בית עלמין מנוחה נכונה כפר סבא.
יושבים שבעה בבית שפירא, רחוב פנקס 64, דירה 301, תל אביב.

דליה רבין והעובדים במרכז יצחק רבין מנחמים את אניטה ומשפחת שפירא על מות יקירם.

החברים במכון הישראלי לדמוקרטיה מנחמים את אניטה שפירא על מות בעלה.

החברים מתדיראן: אדמונד צאאג, אלכס מילנר, דוד שחם, חיים הייטנר, יגאל נאמן, יואל מטות, ישראל דרנוב, צחי רביב, שמוליק וולודינגר ועמיאל שדה מנחמים את אניטה והמשפחה על פטירת יקירם.

ורדה וחיים חכם, נילי ועמירם כהן, אינה וזאב פביאן, ירדנה ושלמה רינון ורותי ויעקב שדה מנחמים את אניטה, ערן, הילי ועמרי, רותי ודינה והמשפחה על מות יקירם.

אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה למדעי הרוח ע"ש לסטר וסאלי אנטין, המכון לחקר הציונות וישראל ע"ש חיים ויצמן, ביה"ס למדעי היהדות, החוג להיסטוריה של עם ישראל ופורום החוקרים של המכון לחקר הציונות מנחמים את פרופ' אניטה שפירא והמשפחה על מות בעלה.

יד חיים ויצמן מנחמת את פרופ' אניטה שפירא על מות בעלה.

דירקטוריון חברת 'רמות ליד אוניברסיטת ת"א', ההנהלה והעובדים מנחמים את המשפחה על מות יקירה.
המנוח כיהן בעבר כדירקטור בחברה.

החברים – אימבר ברוריה ושועי, בורוביץ איתמר, דנון אורנה ודני, הופמן ויוי ויבי, הלפן אלי, וולף נורית ודדי, מיטווך חנה ודדי, קריב נילי ושמוליק, קרת-מאיר דניה ודניס, שוחר צפי ואיציק, שטיינלאוף ורדה ועמי – מנחמים את רותי, נחום ומשפחות שפירא, נצר ורוזן על מות יקירם.

רעייתו: אניטה, ילדיו: ערן, היאלי, עמרי ובני ביתם, אחיותיו: רות ויהודית ובני ביתן מודיעים כי ביום ד' ה- 10.10.12, בשעה 16.00, יתקיימו עלייה לקברו וגילוי מצבה, בית עלמין מנוחה נכונה כפר סבא.

משפחות שפירא, רוזן ונצר מודיעית כי במלאות שנה לפטירת יקירם תתקיים עלייה לקברו ביום ו' ה- 23.08.13, בשעה 09.30, בית עלמין מנוחה נכונה כפר סבא.

5 Comments

  1. המשפחה

    במלאות שנתיים לפטירת יקירנו נעלה לקברו ונתייחד עם זכרו ביום ו’ ה- 12.09.14, בשעה 10.00, בית עלמין מנוחה נכונה כפר סבא.

  2. אליהו אפרת

    אדם יקר כל-כך. לימד אותי המון. לא אשכח את השיחות שלנו בבית הקפה ארקפה ברמת אביב גימל. הוא הכיר לי את המקייטונה, הקפה שעד היום אני אוהב לשתות :).
    ייצג את טכנורוב במועצת המנהלים של חברה שניהלתי. יהי זכרו ברוך לעולמי עד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן