שרה דורון ז"ל

דינה אתינגר, שולה אגמי, נעמי בלומנטל, רחל בן-עזר, חנה'לה ואשר גרטלר, שרה וולף, מינה ויוסף זילברמינץ, סוניה טופל, בקי יודסין, אביבה ואייב יורה, שולמית כהן, משפחת לווינשטיין, יוטה מור, מיקי ויעקב מזר, יצחק פדרמן, צילה פוצר, מרגוט קולודני, חסיה קריצמן, חיה שנבל, צלינה שתיל מנחמים את אהרון, גיא ורון ומשפחותיהם על מותה.

ראש הממשלה וממשלת ישראל מנחמים את המשפחה על מותה של השרה לשעבר בממשלות ישראל.

המרכז האזרחי לתרבות, חברה וכלכלה, המדרשה הליברלית בישראל ע"ש פרץ ברנשטיין והתנועה הליברלית בישראל מנחמים על מותה של שרה בישראל, ממנהיגי המפלגה הליברלית והליכוד ומראשי המוסדות המנחמים.

רון חולדאי ראש עיריית תל-אביב-יפו וחברי מועצת העיר מנחמים על מותה של חברת הכנסת מן הכנסת ה- 9 ועד ל – 12 וחברת מועצת העיר תל-אביב-יפו בשנים 1962-1977 ויקירת העיר.

עובדי בית בלב, ראובן נחליאלי יו"ר הדירקטוריון, יעקב סלע, מנכ"ל מנחמים את המשפחה על מותה של נשיאת הכבוד של מכבי שירותי בריאות ויו"ר ההנהלה לשעבר.

יושב ראש הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין, חברי הכנסת, חברי הכנסת לשעבר ועובדי הכנסת מנחמים את המשפחה על מותה של שרה וחברת הכנסת לשעבר.

עובדי מכבי שירותי בריאות מנחמים על מותה של נשיאת הכבוד של מכבי שירותי בריאות ולשעבר יו"ר ההנהלה.

תנועת הליכוד מנחמת את משפחת דורון על מותה של יו"ר קופת חולים מכבי, חברת כנסת ושרה לשעבר.

מצות אביב בע"מ ומשפחת וולף מנחמים את אהרון, רון, גיא ומשפחותיהם על מותה.

הכללית, אלי אדמוני, יו"ר המועצה והדירקטוריון, אלי דפס, מנכ"ל מנחמים את המשפחה על מותה של יו"ר דירקטוריון מכבי שירותי בריאות לשעבר.

ארגון הרופאים העצמאיים של מכבי שירותי בריאות מנחמים את משפחת דורון על מותה של נשיאת הכבוד של מכבי שירותי בריאות.

יו"ר וחברי הנהלת קרן מכבבי מנחמים את המשפחה על מותה של יו"ר הנהלת מכבי שירותי בריאות וחברת האסיפה הכללית של קרן מכבי.

היו"ר וחברי הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים של אסותא מרכזים רפאויים בע"מ, מנחמים את המשפחה על מותה של חברת דירקטוריון אסותא.

הרב ירחמיאל בויאר, יו"ר הדירקטוריון ושמואל מועלם המנהל הכללי של מאוחדת, מנחמים את המשפחה על מותה של יו"ר דירקטוריון מכביש שירותי בריאות, לשעבר.

התנועה הליברלית בישראל, המרכז האזרחי לתרבות, חברה וכלכלה, המדרשה הליברלית בישראל ע"ש פרץ ברנשטיין ז"ל מודיעים על קיומו של ערב לזכרה, ביום ה' ה- 16.12.10, בשעה 06.30 בערב, באולם "מירנבורג", רחוב אבן גבירול 68, קומה 4, תל-אביב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן