תא"ל (במיל.) שמואל רשף

המשפחה אבלה. ההלוויה תתקיים ביום ו' ה- 17.12.10, בשעה 10.30, בבית העלמין בקיסריה. יושבים שבעה בבית משפחת רשף, רחוב ענבר 5, שכונה 9, קיסריה.

"צוות" ארגון גימלאי צה"ל (ע.ר.) מנחם את המשפחה על מותו. המנוח היה תושב קיסריה.

אביבה ויואל שר, אילנה ואלי יקואל, אסנת ויואל מור, ברכה ויוסי שניר (שש), יעקב אלוני, יפה ושמוליק בן רום, עדנה ומוטי בירן, רותי ונעם שפירא ושלמה גל מנחמים את דניאלה, אורית, אביב והמשפחות על מותו.

עמותת "יד התותחנים" מנחמת את דניאלה, אורית, אביב ובני ביתם על מותו.

חברת גלובל ישראל מנחמת את משפחת רשף על מותו.

6 Comments

  1. שמעון ביתן

    תא"ל מיל שמואל רשף ז"ל ליווה אותי באחת התקופות הקשות בחיי עת בני ניר ז"ל נפצע אנושות .על אף תפקידו כקתמ"ר ,מצא לנכון להיות לידי לעודד ולתמוך.ודאג לשמור על קשר. במותו אבד לי תבר נערץ ,אדם ישר ורגיש. יהי זכרו ברוך לעד

  2. חווה ויוסי

    משפחת רשף (פישר)חברים של ההורים מנצרת עלית,ושמואל ז"ל בן גילנו.

    משתתפים בצער המשפחה.

    מי יתן ולא תדעו צער יותר.

  3. יעקב שטרית

    אני בהלם לא ידעתי ורק כרגע במקרה נזכרתי בו כמפקד שבטה אני הייתי נהג שלו כשהיה מפקד יסוד ועד שחרורי כשהיה מפקד שבטה היה איש יקר אבידה גדולה תמיד אזכור אותו כמפקד וכמחנך יהי זכרו ברוך

  4. מנחם בן יצחק

    בס״ד
    שמואל רשף ז״ל הגיע לגדוד 334 למזלנו הגדול,כשלושה שבועות לפני מלחמת יוה״כ. פיקד על הגדוד במהלך המלחמה ובתקופת ההתשה לאחר מכן ברמה״ג, בתבונה ובמנהיגות נדירה! דילג את הגדוד לציר חת״ם בניגוד להוראה שקיבל, ובכך הציל לפחות חלק מהגדוד!!!
    נהג לצפות על הסוללות מגבעה שלטת ולהעיר על כל פרט, ובמיוחד בנושאי בטחון אישי של החיילים, דאג לאספקה סדירה למרות התנאים הקשים.
    בהכנסו לתפקיד כסמגד קרה לסמל הדת ואמר לו: בכל קושי שאתה נתקל כנס אלי ישירות. זוהי רק דוגמא לאיכפתיות שלו בכל התחומים . אישית יש לי הכרת טובה על כך שהוא פיקד על הגדוד והציל אותו ממלכודת השיריון הסורי.
    יהי זכרו ברוך!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן