תא"ל יצחק לב ארי ז"ל

צוות גימלאי צה”ל (ע.ר.) מנחם את המשפחה על מות יקירם.
המנוח שירת במפקדת זרוע היבשה (מז"י) והיה תושב רמת השרון.

10 Comments

  1.  צביקה (הנריך) סלס

    היתה לי הזכות והכבוד לשרת עם תאייל יצחק לב ארי מתחילת גיוסנו לצהייל במאי 1967החל מהטירונות ועד סיום הפלוגה. יצחק תמיד היה מושיט יד עוזרת לכולם ומעבר לזה היה תמיד לאחד מעמודי התווך של הפלוגה. הוא היה אדם טוב וחבר לכולם בפלוגה. תמיד היה לו צחוק וחיוך מגניב. אנו מצערים את מותו בגיל כל כך צעיר ובטרם עת! יהי זכרו ברוך, אנו מאוד גאים בו והוא הביא לנו כבוד גדול שאדם כזה בא משורותינו.
    תחומינו למישפחה.
    צביקה (הנריך) סלס
    פלוגה ‘ה’ מאי 67

  2. אדם פדר

    הכרתי את תא”ל בן ארי במחנה אוגדת 440 בקציעות. הוא היה מח”ט 691 ואני קצין צעיר ומאד זוטר במפ’ האוגדה. היה לי איתו קשר מצויין ותמיד היה מאיר פנים. אדם חייכן ונעים, לא מתנשא וחברותי. כשהייתי מופקד בין היתר על מחזורי צעירים מארה”ב שהגיע לחודש לאוגדה , לבקשתי “ארגן” תצוגת אש טנקים עבור הצעירים ובכלל , נעים היה לשוחח איתו ולקבל ממנו תובנות וחידודים.
    צר לי על מותו

  3. אבי וולף

    איציק היה המח"ט שלנו בחטיבה 130 בשנים 1991 – 1993. איציק הרבה לעסוק בהעלאת הידע המקצועי והניסיון המבצעי של חיילי החטיבה בשטחי האימונים בצאלים.
    תוצאות האימונים באו לידי ביטוי בתעסוקות המבצעיות של הגדודים בגזרות השונות תוך שמירה על גבולותיה של מדינת ישראל.
    לאחר שהשתחרר מצה"ל הוא חזר לחנוך את החטיבה באימוניה כחונך ברפא"ל לאימוני חטיבות. יותר מכל אזכור אותו כאדם הדואג לכל חייל כפרט ובשמו ולא כמספר אישי.
    לאיציק יש זכויות רבות במורשת חטיבה 130 ועל כך הוא ייזכר לעד.

  4. אבי וולף

    לפני 4 חודשים נסגרה חטיבה 130 – בה איציק היה מפקדה. איציק כפי שכתבתי למעלה, תרם רבות לחוזקה ולעצמתה של החטיבה כפי שמופיע בספר החטיבה שיצא לאור. לפני זמן קצר והייתי רוצה להעביר את הספר בו יש תכנים ותמונות מתקופת שירותו בחטיבה, עם הקדשה של המח"ט לבני משפחתו.
    אשמח אם בני משפחתו יצרו עימי קשר לקבלת הספר.

  5. יוסי בן ארי

    בכנס מפקדים וקציני מטה ותיקים של פיקוד הדרום, שנערך אתמול בכפר המכביה, נדהמתי לשמוע שאיציק נפטר, זה מכבר. היה בלתי נתפס לקלוט שגבר מרשים ונאה זה, סמל חיות תוססת, הלך מאיתנו. שרתתי עם איציק מספר שנים כקציני מטה בכירים בפד״ם, תחת האלופים מרדכי ווילנאי. מצאתי בו חבר נפלא, בן זוג לשיח בדברים הרגישים ביותר, מקצועיים ואישיים כאחד. הערכתי תמיד את היושרה המוחלטת שלו, גם כשהיה צורך לשלם עליה מחירים. קצין ואדם להתגאות בו!

  6. רוני פוקטש פורת

    גם אני נדהמתי לשמוע על מותו של איציק. בשנים 1980-1978, שירתתי תחתיו כ-קמ"ן, בעת שאיציק שימש בתפקיד מג"ד 9, חטיבה 14 באום מחד'ה בסיני. תקופה מדהימה של עבודה קשה, אך מרתקת.
    מפקד מצוין.
    יהי זכרו ברוך.

  7. אלנור ספיר

    הייתי בקציעות כפקידת כח אדם כאשר היכרתי את איציק. נהפכנו לחברים טובים בזמן שרותי ואפילו אחרי. אני עזבתי לאוסטרליה ואיבדתי קשר איתו. אני ממש בהלם שאיציק הלך לעולמו והייתי רוצה לוודע שאכן מדובר באותו אדם אבל אין תמונה בשום מקום. מישהו יכול לעזור ולהוסיף תמונה? אולי אבי וולף שאומר שיש לו תמונות יוכל לעזור עם תמונה בוויקפידיה?

    • אבי וולף

      שלום אלנור
      ברצוני לצרף תמונות של איציק בפעילות מבצעית בחרמון ותמונת פספורט ועוד חומר ותוכן על איציק
      אך לא מצליח
      ניתן לפנות אלי ולקבל את התוכן והתמונות במייל: wolfavi@zahav.net.il

  8. יוסי שייבט

    איציק לב ארי היה סמ"גד שלי בגדוד 79 והוא שלח אותי לקורס מטקים
    ובזכותו נהייתי מפקד טנק .פשוט מפקד נערץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן