תמר דרור ז"ל

תמי דרור הלכה לעולמה
פעילת מרצ ומייסדת עמותת דרור לחוזרים בשאלה.
הלוויתה תתקיים ביום חמישי, 13.10.16, בשעה 15:30, בבית העלמין ירקון, שער החסד.

אבלים: יוסף דרור, גילה דרור פקלמן, זהר שביט, אביטל רגב שושני ובני ביתם.
המנוחה הייתה בתו של מיכאל.

3 Comments

  1. עמליה גור אריה (קריזברג)

    לאחר תקופה ארוכה שלא שמעתי מתמי ומאחר ובאותה תקופה אימי שושנה נפטרה וןרק לאחר מכן התפניתיפניתי לעזרתו של גרשון ידיד שעזר מאד לתמי בעיצוב הגינה בצמוד לדירתה החדשה שהיתה מאד יפה אבל מה שהוא אמר לי שאין מענה לטלפון ואין איש בדירתה. מאחר ולאחר מותו של אבי שמואל תמי באה לניחום אבלים מאד התפלאתי שלא שמעתי ולו רק טלפון כשאמא נפטרה. אתמול כשנודע לי כי היא כבר לא אתנו קיבלתי את הידיעה בכאב רב ומאד התייסרתי שאולי יכולתי לעזור במשהו. אני מבקשת לשלוח אליכם את תנחומי הכנים וגם תמונה של תמי מינה קופרשמיד ואמא שלי שושנה ששלושתן כבר לא איתנו. אני מחבקת אתכם בחום.
    י

    לאחר תקופה ארוכה של תהיות וחוסר ידע מה קורה לתמי שלא שמעתי ממנה גם לאחר שאימי שושנה נפטרה באותה עת לעומת בואה לניחום אבלים מספר שנים קודם לכן בעת שאבי שמואל נפטר ולא ידעתי מה לחשוב. מאחר שהכרתי את ידידה גרשון שעזר לה ביצירת הגינה בדירתה החדשה ואני פוגשת בו לעיתים במושב בית-עובד בו אני מתגוררת הוא הבטיח לבדוק ולצערי הוא לא הצליח כמובן ליצור קשר ואתמול קיבלתי את הידיעה הכואבת שתמי כבר לא איתנו. אני שולחת אליכם תנחומים כנים.
    אני מצרפת תמונה של תמי עם מינה קופרשמיד ואימי שושנה שלצערי שלושתן כבר לא איתנו.

  2. יוני

    תמר הייתה אשה משכמה ומעלה, שעזרה למאות ואלפי יוצאים בשאלה ברגעיהם הראשונים והקשים, בניהם אנוכי. יהי זכרה ברוך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן