אל"מ חיים דים ז"ל

המשפחה מודיעה כי במלאות ארבעים וארבע שנים לפטירתו יתקיימו עלייה לקברו והתייחדות עם זכרו ביום ה' ה- 14.07.11, בשעה 17.30, בבית העלמין הצבאי בקריית שאול.

המשפחה מודיעה כי במלאות ארבעים וחמש שנים לפטירת יקירם יתקיימו עלייה לקברו והתייחדות עם זכרו ביום ה' ה- 05.07.12, בשעה 18.00, בית העלמין הצבאי קריית שאול.

12 Comments

  1. צבי עמירם

    חיים דים היה מפקדי ביחידת ה-30 הוא קלט אותי לאחר שהתנדבתי ליחידה
    לאחר מכן הוא היה מפקד ענף מ"כים בבית גוברין,כאשר הוא שלח אותי לקורס
    מ"כים .אני זוכר אותו כאדם מיוחד אהוד על חיילי היחידה.
    גם אחרי כל כך הרבה שנים מתגעגים לאדם כזה.
    יהה זכרו ברוך

    צבי עמירם-קיבוץ גבעת ברנר

  2. אפי כרמל

    את חיים הכרתי בשנים 1965 – 1966. הוא היה סמח"ט שלי במילואים ואחר כך פיקד על הקורס הראשון למפקדי צוות/פלוגות סיור שריון, שאני הייתי אחד מ-17 החניכים בו. היו לנו כמה שיחות אידיאולוגיות על סדרי עדיפויות בחיים, בצבא, בשריון – ברמה פילוסופית גבוהה. עד היום יש לחיים פינה חמה בליבי. יהי זכרו ברוך. – אפי כרמל, ניסקיונה, ניו-יורק.

  3. אפי כרמל

    לחיים דים הייתה בהחלט אישיות "מחוץ לקופסה". לא שוכחים אדם כזה למרות שעברו כל כך הרבה שנים ולמרות המרחק הפיזי הגדול. אני כותב שורות אלו מ"אי-שם" בין הערים ניו-יורק ומונטריאול. חיים דים יהיה שמור בליבי תמיד.
    יהי זכרו ברוך.

  4. צבי עמירם -קיבוץ גבעת ברנר

    אני מצטרף לכל מילה שאפי כרמל כותב כתנחומים לחיים דים הוא
    בהחלט יזכר כמפקד ואדם מוערך ומיוחד.
    כמפקד יחידת ה-30 הערכנו אהבנו אותו .
    יהי זכרו ברוך

  5. המשפחה

    במלאות ארבעים ושש שנים לפטירת יקירנו נעלה לקברו ונתייחד עם זכרו ביום ה’ ה- 04.07.13, בשעה 18.30, בית העלמין הצבאי קריית שאול.

  6. המשפחה

    במלאות ארבעים ושבע שנים לפטירת יקירנו נעלה לקברו ונתייחד עם זכרו ביום ה’ ה- 10.07.14, בשעה 18.00, בית העלמין הצבאי קריית שאול.

  7. המשפחה

    במלאות ארבעים ושמונה שנים לפטירת יקירנו נעלה לקברו ונתייחד עם זכרו ביום ה’ ה- 02.07.15, בשעה 18.00, בית העלמין הצבאי קריית שאול.

  8. המשפחה

    במלאות ארבעים ותשע שנים לפטירת יקירנו נעלה לקברו ונתייחד עם זכרו ביום ה’ ה- 14.07.16, בשעה 18.00, בית העלמין הצבאי קריית שאול.

  9. המשפחה

    במלאות חמישים שנים לפטירת יקירנו נעלה לקברו ונתייחד עם זכרו ביום ה’ ה- 06.07.17, בשעה 18.00, בית העלמין הצבאי קריית שאול.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן