אלעד ריבן ז"ל

בית הספר הריאלי העברי בחיפה מנחם את המשפחה והחברים על מותו. המנוח היה מתנדב כבאות, תלמיד כיתה י"א בבית הספר ונפטר בשרפה בכרמל.

שר החינוך, המנהל הכללי, הנהלת המשרד ועובדיו מנחמים את המשפחה ואת בית הספר הריאלי בחיפה על מותו. המנוח היה תלמיד בית הספר הריאלי וניספה באסון הכרמל.

הטכניון, מכון טכנולוגי לישראל, פרופ' פרץ לביא נשיא וכל בית הטכניון מנחמים את אמיל ריבן, עובד הטכניון, רעייתו: צביה והמשפחה על מות בנו. המנוח ניספה באסון הכרמל.

שירות בתי הסהר, נציב שב"ס, סגל הפיקוד, הקצינים והסוהרים מנחמים את משפחתו על מותו. המנוח ניספה באסון הכרמל.

הנהלת הכללית  והחברים לעבודה מנחמים את ד"ר צביה עזרא-ריבן והמשפחה על מות בנם. ההלוויה התקיימה ביום א' ה- 05.12.10, בבית העלמין בנשר. יושבים שבעה בבית משפחת ריבן, רחוב גוט לוין 11/50, קומה 11, חיפה.

מכון ויצמן למדע, מכון דוידסון לחינוך מדעי מנחמים את המשפחה על מותו. המנוח היה תלמיד תוכנית חוקרים צעירים.

החברים בקבוצת גדות מנחמים את אמיל ריבן והמשפחה על מותו.

ההסתדרות הרפואית בישראל, סניף חיפה, מנחמים את ד"ר צביה ריבן ומשפחתה על מות בנה.

ההסתדרות הרפואית בישראל מנחמת את ד"ר צביה ריבן על מות בנה.

שר הפנים, נציב כבאות והצלה ומטה הנציבות מנחמים את המשפחה על מותו. המנוח היה כבאי מתנדב (צופה אש).

2 Comments

  1. זהבה

    אינני מכירה אתכם ולולא אסונכם הכבד יש להניח שלא הייתי מתוודעת אליכם. קראתי על אלעד ובכיתי, הלב נקרע והדמעות זלגו ללא מעצור. אכן קשה והמילים אין בהן נחמה. תמונתו של אלעד לנגד עיני מביטה בבני הפעוט וחושבת אלוהים כמה כח וחוסן נפשי צריך הורה לגדל ילד ולבסוף להיפרד ממנו לעולם כך פתאום ללא התראה- לזאת איננו מתכוננים ואיננו מוכנים. אין נחמה על מותו של ילד. הורים יקרים החזיקו מעמד. את אלעד איש לא ישיב. אכן בן / אדם נדיר היה אלעד והכאב עצום… עצום …עצום. משתתפת בצערכם וכואבת את כאבכם. זהבה גור, עו"ד. תל – אביב.

  2. זהבה גור

    משפ. ריבן היקרה,
    חלפו להן שנים אבל הזכרון כואב ואינו מרפה. לא אחת חשבתי על תעצומות הנפש שלכם שנותנות כח והשראה. אתם גיבורים וכך היה אלעד. זן נדיר של איכות אנושית, מודל למופת והקרבה. כואבת את כאבכם ומקווה שתדעו רק טוב. אורו של אלעד דולק וידלוק לעד.

    זהבה גור

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן