יהושע מצא ז"ל

שרגא, דויד, אפרת, השותפים והעובדים במשרד ש. בירן ושות', משרד עו"ד, מנחמים את משפחת מצא, רחל, הילדים, החתנים והנכדים על פטירת יקירם.

מרכז מורשת מנחם בגין אבל ומנחם את רעייתו, ילדיו ומשפחתו על פטירת יקירם, יו"ר קרן בגין, נשיא הבונדס, שר הבריאות, חבר כנסת ולוחם חירות ישראל.

ראש הממשלה וממשלת ישראל אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, איש ירושלים ושר הבריאות לשעבר בממשלת ישראל.

חברת רפאל, ד"ר עוזי לנדאו, יו"ר, יואב הר אבן, מנכ"ל, הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים מנחמים את אסתי מצא רום ומשפחתה על מות אביה.

תנועת הליכוד, בנימין נתניהו, ראש הממשלה ויו"ר הליכוד ומינהלת הליכוד מנחמים את משפחת מצא על פטירת יקירם, איש לח"י, כיהן כח"כ מטעם מפלגת הליכוד, סגן ראש עיריית ירושלים לשעבר, שר הבריאות לשעבר, כיהן כנשיא ארגון הבונדס וכיו"ר קרן מרכז מורשת רבין.

יושב ראש הכנסת, חברי הכנסת, חברי הכנסת לשעבר ועובדי הכנסת אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, חבר כנסת ושר לשעבר.

הנהלת משרד הבריאות והעובדים מנחמים את משפחת מצא על פטירת יקירם, שר הבריאות לשעבר ויקיר ירושלים.

משה ליאון, ראש עיריית ירושלים, הנהלת העירייה, חברי מועצת העיר ועובדי העירייה אבלים על פטירתו של לוחם לח"י, לשעבר סגן ראש העיר ירושלים, יקיר ירושלים, חבר כנסת  ושר הבריאות.

ארגון Israel Bonds, העובדים, ההנהגה, ישראל מימון, נשיא ומנכ"ל והוורד גולדשטין, יו"ר הדירקטוריון, אבלים ומנחמים את רעייתו רחל ומשפחתו על פטירת יקירם, לוחם חירות ישראל, כיהן כשר, חבר כנסת ומנכ"ל הארגון בשנים 2002 – 2011.

2 Comments

  1. יאיר גוטמן

    לרחל ולכל המשפחה.
    קשה לתאר כמה שזה כואב.
    שנים של ידידות ומסירות הדדית ללא קץ.
    יהושע החבר, תמיד אופטימי, תמיד חיובי, תמיד נמצא עבורך בכל סיטואציה.
    הוא כבר כל כך חסר לי!!!
    יאיר גוטמן.
    נ.ב. אני בן 83, מרגיש צורך חזק לבוא לראות אתכם אבל מבין שבגלל המצב זה יכול להיות מסוכן ואולי אצטרך להחליט, בכאב גדול, לא להגיע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן