ניסים מזרחי ז"ל – ז׳ בטבת תשפ״א

מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, המנהל הכללי, העובדים במשרד מבקר המדינה והגמלאים מנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, גמלאי משרד מבקר המדינה בתל אביב.

2 Comments

  1. ד״ר מאיר סיון

    איש יקר, אצילי בהתנהגותו ובר סמכא מקצועי בהיותו ממניחי היסוד לחקר הביקורת הציבורית-מקצועית והביקורת הפנימית בישראל. היה מקור בלתי נדלה לידע ולמידע בתחומי הביקורת בארץ ובעולם. היה לי הכבוד והעונג להכירו שנים רבות ולעבודבמחיצתו במסגרת תכנית ההתמחות לתואר שני בביקורת ציבורית ופנימית באוניברסיטת חיפה בראשותו של מורי ורבי פרופ׳ אשר פרידברג ז״ל. עצתו וחכמתו יחסרו לכל החוקרים והעוסקים במקצוע ולי אישית. יהיה זכרו ברוך.

  2. ד"ר גבי סייג

    לנסים מזרחי ז"ל שמורה אצלי פינה חמה בלב. את נסים היכרתי בצעדי הראשונים של הקריירה האקדמית שלי. ימי חמישי בבית הספר למדעי המדינה היו הימים המעניינים במהלך השבוע מכיוון שנפגשתי ושוחחתי לעתים קרובות עם נסים וכמובן עם ]'רןפאשר פרידברג ז"ל . נסים ואשר הובילו תכנית לימודים בתחום הביקורת הפנימית והציבורית והפכו אותה ליוקרתית ומובילה בתחום. התייעצתי רבות עם נסים במהלך הדוקטורט שלו והוא כיוון והדריך אותי. נסים היה מרצה שהצטיין כל שנה, איש נעים וערכי מאוד. הוא העביר אלי את ניהול התכנית באמצע שנת הלימדים כשהוא חש שזכרונו בוגד בו . עד היוום ספריו המלומדים של נסים מכהנים בספרייה שלי ומשמשים את התלמידים שלי. נסים איש יקר , אזכור אותך לעד ונח על משכבך בשלום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן