סא"ל שאול צ'יטיאט (צ'יטה) ז"ל

אבלים: בנו: גלעד ונעמה צ'יטיאט ובני ביתם, אחיו: ד"ר גדעון ואילנה שטיאט ובני ביתם, אחותו: שמחה ומלאכי יודוביץ' ובני ביתם, אחותו: חוה פרידמן וינרב ומשה ובני ביתם, גיסתו: איבון צ'יטיאט ובני ביתה.
ההלוויה התקיימה ביום ה' ה- 19.11.20, בית עלמין קרית שאול.
יושבים שבעה ברחוב הס 2, קרית אונו, בין השעות 10.00 – 13.00, 16.00 – 21.00.

צוות ארגון גמלאי צה"ל (ע.ר.) אבל ומנחם את המשפחה על מות יקירם.
המנוח שירת בחיל התותחנים והיה תושב קריית אונו.

ארגון יחד למען החייל, העובדים, המתנדבים, הוועד המנהל ויו"ר הארגון אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, יו"ר סניף מתנדבי קריית אונו.

6 Comments

  1. פרופ' שאול מ. שאשא

    למשפחת צ'יטיאט היקרה,
    אני וחברי, קבוצת הזקנים העיראקים שלמדו יחד בביה"ס אליאנס בבגדד, ואשר שאול חברנו איגד והפעיל והפגיש מפעם לפעם, אבלים מרה על לכתו של חבר ורע, איש יקר ואיש רב פעלים ובעל לב חם ורגיש כל כך. נהגנו להיפגש בביתו פעמים רבות ולהעלות זיכרונות מעברנו המשותף.
    הוא יחסר לכולנו ונתגעגע אליו תמיד.
    קבלו מיטב תנחומנו , ודעו: היה לכם אבא גדול ונערץ ואהוב. יחסר לנו מאוד.
    דפנה ושאול שאשא,
    נהרייה

  2. חזי שחר

    למשפחת צ'יטיאט האבלה
    שמי חזי שחר לא הכרתי את המנוח באופן אישי,אולם הייתי מאזין לדבריו בשיחות הרדיו שהמנוח השתתף בהן,וממש הזדהתי עם תוכנן,הוא אמר את אשר על ליבו,כמה עצוב שהמנוח סיים את חייו בנסיבות כל כך טרגיות.
    למשפחה שלא תדעו עוד מיגון וצער.
    חזי שחר

  3. יצחק רבי

    משפחת צ'טיאט היקרה
    זכיתי בחודש האחרון להכין אלבום זיכרון לבנו עמרי ז"ל, ודרך זה זכיתי להכיר אדם משכמו ומעלה, אציל בעל מידות נאורות, מאיר פנים בצורה בלתי רגילה, נפגשתי עמו בביתו כמה סבלנות ואורך רוח ודיוק בפרטים הקטנים, לפני חודש וחצי בערך הגעתי אליו לבית הוא עמד במטבח והכין סיר ענק של ספגטי, שאלתי למי כל הכמות הזו? ושאול ענה ישנם חיילים בודדים שהוא מידי שבוע שולח להם אוכל ביתי ורק כדי שירגישו מעט טעם של בית חם, כזה היה שאול כולו לב ונתינה.
    מן השמים תנוחמו
    יהי זכרו ברוך

  4. שלמה חלימה

    שאול צ'יטיאת ז"ל הקים את גדוד המילואים בחיל התותחנים בו עשיתי את שירותי במשך עשרות שנים. אימון ההקמה היה חוויה לא קלה. שאול היה מפקד קשוח , תובעני במיוחד בענייני משמעת . אבל , כפי שהירבנו להתלונן באימון ,כך הכרנו לו תודה ובירכנו אותו בשנים שלאחר כך. .הרוגים ופצועים לא היה לנו במשך השנים .הכל תודות למשמעת ששאול קבע באימון ההקמה. לא ראיתי אתו שנים רבות . לפני חמש שנים נתתי הרצאה בנושא השרון שם הוא היה עם רעייתו גבי ז"ל .חידשנו קשר טנתתי לבקשתו בהתנדבות הרצאות בבית "יד לבנים" בקריית אונו. שאול התגלה לי כאדם חם , אוהב חברה , נותן את כל כולו ל"יד לבנים " בקריית אונו. הוא אירח אותי בביתו במאור פנים.ארגנתי כנס של ותיקי הגדוד והוא היה אורח הכבוד שלנו. כל כך התרגש מהמעמד. צר לי מכל לבי על לכתו ללא עת. תמיד דמיינתי ששאול יישאר עמנו עוד זמן רב. ראיתי בו צוק איתן מגזע מדהים. הוא כל כך יחסר לי כמפקד ,אדם וחבר.יהי זכרו ברוך.

  5. חיים צ'כנובסקי

    למשפחת צ'יטאיט היקרה. כואב הלב על לכתו הפתאומית של אביהם, שאול היקר, כמה אהבתי אותו . היה לי כבוד גדול להיפגש איתו מידי פעם בכל מיני הזדמנויות כמו כן התכתבנו בואטס אף, אם זה אירועים שונים או בבית הלוחם. כל פגישה שבינינו הייתה תמיד מרגשת. הוא יחסר לנו בנוף של קרית אונו
    משתתף בצערכם שתתנחמו משמים. חיים צ'כנובסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן