פרופ' חיים שטיין ז"ל

המשפחה אבלה.
ההלוויה תתקיים ביום א' ה- 12.08.18, בשעה 16.30, בית עלמין קיבוץ תל יצחק.
יושבים שבעה באחוזת פולג, בית מספר 601, בין השעות 09.00 – 13.00, 16.00 – 21.00.

האיגוד הישראלי לאורתופדיה אבל ומנחם את המשפחה על מות יקירם, ממייסדי האיגוד ויו"ר המועצה המדעית שלו.

פרופ' מרדכי שני וצוות מכון לואיס מנחמים את מאירה והילדים על פטירת יקירם, מנהלו הרפואי הראשון של מכון לואיס.

ההסתדרות הרפואית בישראל ופרופ' ציון חגי, יו"ר, אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, מומחה בכירורגיה אורתופדית וחבר לשעבר בוועד המרכזי של ההסתדרות הרפואית.

המשפחה מודיעה כי במלאות שלושים לפטירת יקירם יתקיימו עלייה לקברו, התייחדות עם זכרו, אזכרה וטקס גילוי מצבה ביום ה' ה- 06.09.18, בשעה 17.30, בית עלמין קיבוץ תל יצחק.
המשפחה מודה לכל המנחמים.

המשפחה מודיעה כי במלאות שנה לפטירת יקירם יתקיימו עליה לקברו והתייחדות עם זכרו ביום ה' ה- 08.08.19, בשעה 18.00, בית עלמין קיבוץ תל יצחק.

14 Comments

  1. פרופ משנה קליני ד"ר שטיין

    הכרתי אותו ברמב"ם אני רופא צעיר האונקולוגית והוא מנהל המחלקה האורטופדית שיחות ארוכות היו לי איתו איש ספר ותרבות אירופאית
    חבל על דעב דין. מלח הארץ. גיבור מלחמה

  2. כלנית ענבר

    פרופסור חיים שטיין היסטוריה מהלכת איש ענק עם לב זהב,היית טוב לכל הבריות תמיד שמחת לעזור לכולם. חכם שנון בעל חוש הומור חוסן נפשי ואופטימיות עצומה .אובדן עצום לעולם למשפחה כולה וגם לי,יום עצוב במיוחד נזכור אותך לעד ואזכור לך את הכרת הטוב כי אתה הכי ראוי לכך,קיבלתם אותי למשפחה כמו בת צברנו הרבה חוויות יחד ולעולם לא אשכח את הרגעים המיוחדים,את הימים שדאגת לי בבית החולים את הטיפולים השונים את האהבה העצומה שהענקת לילדי להורי ולי את החגיגות המסעדות המתנות וההכלה העצומה.תודה לך מכל הלב על מי שאתה ועל כל מה שעשית עבורנו.אני רוצה להאמין שצפית עלינו מלמעלה וראית את כל החברים והמשפחה שהגיע לכבד אותך ,את הסיפורים המדהימים עליך איך נגעת בכולם בככ הרבה אהבה איך הצלת אנשים מניתוחים ומכאבים .תנוח על משכבך בשלום אני בטוחה שאם יש גן עדן מקומך מובטח.אוהבת אותך המון כלתך כלנית

  3. רבקה ושמוליק נחמיאס

    מאוד כואב לאבד אדם יקר כמוך חיים!
    היינו שכנים קרובים וחברים. אהבתי לארח אותך במוצאי יום הכיפורים כדי שתטעם ממאפה ידי שכל כך אהבת.
    לא שוכחים את עזרתך כאשר דורית ריסקה את המרפק . האופן בו טיפלת וההצלחה בקיבוע המרפק עם מסמרים.
    היום בו ירדו לי המים התעקשת לקחת אותי לבית החולים ללדת ולא וויתרת , להחזיר אותי עים התאומים הביתה.
    אוי כמה עצוב!
    מאירה , ניב, רואי וענבר אין מילים בפי לנחם אתכם על מות אבא שכמותו.
    שלא תדעו עוד צער לעולם.

  4. ניצה כספי

    למאירה והילדים, אתכם באבלכם על לכתו של חיים היקר אותו הכרנו במ.ד.א ירושלים לפני שנות דור. עשינו דרך ארוכה יחדיו, מקצועית ואישית – תמיד בידידות רבה ובהערכה גדולה. שלא תדעו צער עוד.
    ניצה כספי אלמנתו של ד״ר מנחם כספי. כפר תבור

  5. קליינר מעוז

    לכל משפחת שטיין תנחומים רבים על לכתו של פרופסור חיים שטיין לעולמו.
    משפחת שטיין היקרה, אתם לא מכירים אותי באופן אישי. אני הייתי אחד ממטופליו הרבים של פרופ' שטיין. למעשה בהיותו של פרופ' שטיין ז"ל (שלא לומר זצ"ל) מנהל מחלקה אורטופדית ברמב"ם ואנוכי נער, הוא ניתח אותי ובכך יישר לי את הרגליים בניתוח לא פשוט (היום אני מורה במקצועי וכמובן עומד רבות על רגליי). גם משך שהותי בבית החולים במחלקתו (כשלושה שבועות) זכורות לי לטובה מבחינת דאגתו של פרופ' שטיין ומבחינת השגחתו לא רק במובן הרפואי מקצועי אלא גם בהיבט האנושי. תמיד בביקורי הרופאים היה שואל את אמא שלי, גב' חדוה קליינר, "מה שלום הקטן"? ותמיד במאור פנים. כששמע מהאחיות שאני לא אוכל, פשוט ניגש לאמי ואלי ובקשיחות (טובה ביותר ומתוך דאגה) אמר: "אם לא תתחיל לאכול, אכניס לך זונדה". כמובן, שמיד התחלתי לאכול. גם לאחר ששוחררתי מבית החולים בביקורי אצל פרופ' שטיין תמיד גילה דאגה ואנושיות.
    כמובן על כל אלה תודה. ועוד זיכרון נערות "לאומי". כשנה לאחר הניתוח לגמרי במקרה מצאתי במחסן בבית הורי גזיר עיתון ממלחמת ששת הימים, שבו פורטו מקבלי העיטורים והאותות ממלחמת ששת הימים ומצאתי כפי שהדגשתי לגמרי במקרה ולא מתוך כוונת מכוון את שמו של פרופ' שטיין בין מקבלי העיטורים (עיטור המופת או העוז כמדומני) על תיפקודו בשדה הקרב כרופא צעיר.
    יהי זכרו ברוך.

  6. ירון נחמיאס

    מאירה ענבר רועי ויניב
    תנחומי על מותו של חיים הוא היה אדם מדהים ואני שמח שהיה לי הכבוד לגדול בנוכחותו
    אני מוסר לכם חיבוקים ונשיקות ומאחל שלא תדעו עוד צער

  7. אלירן משה

    היום בבוקר הייתי בבדיקה אורטופדית בנהריה והאורטופד סיפר לי שפרופסור חיים שטיין הלך לעומו ,אני הפסקתי לתפקד מאותו רגע ,אניכואב הוא נתן לי את החיים שלי בחזרה במלחמת של"ג הייתי קצין צעיר מגולני נקטעו לי הרגליים ,איזה איש ,איזה רופא אין יותר רופאים כאלו ,הוא המשיך ללוות אותי עד לתפקיד סגן מפקד החטיבה של גולני ,אחרי השיחרור המשיך ללוות אותי בשרותי הביטחון ,אהבתי אותו מאוד ,אבדה גדולה למשפחה ,לרפואה ולמדינת ישראל ,לא אשכח אותו כל עוד אני חיי ,אני חיי בזכותו ,לכם המשפחה אני מבקש סליחה ומחילה אני כותב ביום כיפור ,פשוט הייתי חייב אני מרגיש כרגע שקטעו לי את הידיים ,שלא תדעו עוד צער

  8. רבקה נחמיאס

    כמה שאני מתגעגעת לאיש יקר זה.
    אוהבת אותו ממאנת להאמין שהלך לעולמו.
    חיבוק גדול למשפחת שטיין היקרה.
    יהי זכרו ברוך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן