פרופ' יוסף (ג'ו) אמרי ז"ל

אבלים: אשתו: צילה, בנותיו: דפנה ועפרה, חתנו: אהרון, נכדיו: יואב,  יסמין, לילך ואסף.
ההלוויה תתקיים ביום ד' ה- 30.05.18, בשעה 13.00, בית עלמין רמת השרון צומת מורשה.
יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב בארי 10, קומה 3, דירה 6, תל אביב.

האקדמיה הלאומית הישראלית למדעים אבלה ומנחמת את המשפחה על מות יקירם, חבר האקדמיה, חתן פרס ישראל לפיזיקה ומגדולי חוקרי הפיזיקה בארץ ובעולם.

מכון ויצמן למדע אבל ומנחם את המשפחה על מות יקירם, פיסיקאי, ממייסדי הפיסיקה המזוסקופית, חתן פרס ישראל, פרס אמת ופרס וולף.

החברים חברי החוג המוסיקלי מנחמים את צילה והבנות על פטירת יקירם.

אוניברסיטת תל אביב, הפקולטה למדעים מדויקים ע"ש ריימונד ובברלי סאקלר, בית הספר לפיזיקה ולאסטרונומיה, הסגל האקדמי והסגל המינהלי אבלים ומנחמים את המשפחה על פטירת יקירם, איש בית הספר לשעבר.

2 Comments

  1. נימה

    חסר כבר בפגישה מקרית בסמינר פיזיקה שהיה עשויי לעניין את ג׳ו; מותו נחת עלי בהפתעה גמורה.

    צפה ועלתה פגישה בבית טריומפ בונקובר, דיון על המורה לתנ״ך בתיכון א׳ (עקב כתבה עליו בהארץ), חוויות נעורים תל-אביביות מעבר לכדור הארץ. השגיו המדעיים הפנטסטיים, התנהלותו הנחמדה, אישיותו המאירה- קשה להאמין שלא עוד פגישות (מדע, מוזיקה), שרק בזכרון יהייה.

    נימה (מתמתיקה בתל אביב).

  2. יורם

    הכרתי את יוסף אמרי ז"ל בירושלים – סטודנט לפיסיקה ומתמטיקה. התבלט ביכולות גבוהות מאוד. ההיכרות נמשכה בממ"ג שורק בשנות ה-60 המוקדמות כשחקר קשרי מימן במסגרת תואר שלישי בהנחיית פרופסור ישראל פלח ז"ל. שקט, מדוייק, חברי, צנוע. זוכר שרכש מכונית ראשונה, צרפתית, שחורה, ארוכה והיה גאה בה. נימה – גם אני בוגר עירונית א בת-א. מה שמו של המורה המדובר לתנ"ך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן