רוני לרנר ז"ל

אבלים: בנו: אוהד, אחותו: רותי סופר והמשפחה.
ההלוויה תתקיים ביום ד' ה- 15.01.20, בשעה 15.30, בית עלמין ירקון שער החסד.
יושבים שבעה בבית אחותו, רחוב הגולן 4, תל אביב.
המנוח היה מוזיקאי.

5 Comments

  1. שרה נייס

    שמ י שרה נייס, ושרתי בחבורת הזמר בניצוחו כ 12 שנים. רוני זכור לי כאדם מיוחד במינו צנוע ומוזיקאי בחסד ואנחנו כחבורה נהננו מעיבודיו היפים והמיוחדים.
    יהי זכרו ברוך

  2. עירית דורטל

    אנחנו בנווה מנוסון שרנו בניצוחו 12 שנה .
    היה מאוד מקצועי ,קשוח ,דייקן ,איש עדין ואינטליגנטי .
    לימד פסנתר
    לימד את אחת הזמרות אצלינו לרכב על אופניים .
    כרגע במסגרת החזרה השבועית ,החבורה בחרה לשיר שניים משיריו
    יהיה זכרו ברוך

  3. טלי

    בשנת 1983-4 השתתפתי בחבורת זמר לנוער שרוני הוביל, ועד היום יש לו מקום חם ומתגעגע בליבי, זה היה החלק האהוב עלי בשבוע! אהבתי את העדינות והקשיחות והכי את הדייקנות, המקצועיות והכנסת המוסיקה וההרמוניה לחיי.
    למרות כל השנים שעברו- מעולם לא שכחתי אותו, אני משתתפת בצערכם על איש נפלא!

  4. עדי לבנת

    שרתי בחבורת זמר בניצוחו של רוני כעשר שנים. מספיק זמן כדי לעמוד על טיבו של אדם. מוזיקאי בחסד שקרב אותי למוזיקה ובמיוחד לתפקידו של מנצח ומוביל חבורת זמר. הדומיננטיות שלו מוחלטת. בלעדיו אין חבורה ולא זמר. כל מעייניו היו במוזיקה ובהנעת החבורה לשיר נכון את עיבודיו המיוחדים. נאלצנו, כחבורה להחליף מקומות התכנסות מדי פעם. מבית יד לבנים ברמת גן למקום אחר ברמת גן ואחר כך למועדון אחר ועוד אחד אחר כך. תמיד ליווה אותנו במעברים ברוח טובה ותומכת. בהפסקות נעים היה לשוחח עם רוני על כל עניין. אדם עם תובנות ורגישות. אני זוכר שכשהופענו ,במסגרת כנס חבורות זמר בכנסיה של בית ג׳ימאל, רוני התרגש כתמיד במפגש כזה. פגשתי שם את מי שהכרתי משנים רבות את המלחין והמנצח הידוע יאיר קלינגר. יאיר אמר לי שאין מוזיקאי כמו רוני לרנר. משכמו ומעלה. צנוע ורחוק מלקבל את ההכרה שמגיעה לו. אהבתי אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן