רחל יחיאל ז"ל

ד"ר משה קוסטינר וחברי ארגון רופאי שירותי בריאות כללית מנחמים את ד"ר עזרא יחיאל ומשפחתו על מות רעייתו.

ד"ר שמשון ארדמן, יו"ר פורום הגמלאים של ההסתדרות הרפואית, מנחם את ד"ר עזרא יחיאל, חבר וועד פורום הגמלאים לשעבר, על מות רעייתו.

ההסתדרות הרפואית בישראל, פרופ' ציון חגי, יו"ר, עו"ד לאה ופנר, מנכ"ל, והנהלת ההסתדרות הרפואית מנחמים את ד"ר עזרא יחיאל ומשפחתו על מות רעייתו.

2 Comments

  1. ד"ר שלמה אלון

    אני חש כאב גדול וצער רב על הסתלקותה של רחל. זכיתי לעבוד עמה שנים רבות. רחל היתה מחנכת דגולה ומורה מחוננת לערבית בעירה, עפולה, ומדריכה מובילה לערבית במחוז הצפון. רחל ז"ל ואחותה אסתר צברלינג, תבדל לאורך ימים ושנים, העמידו תלמידים רבים ומעולים בלימודי הערבית והמזרחנות בצפון הארץ. מסירותה של רחל ז"ל היתה ללא תנאי ומעורבותה בהישגי תלמידיה ובצרכיהם המיוחדים היתה מופת לרבים. יהי זכרה מבורך.
    ד"ר שלמה אלון, מפמ"ר לימודי הערבית( בדימוס)

    • אתי צברלינג

      ד"ר שלמה אלון היקר,
      האבא הרוחני שלי ושל רחל ז"ל.
      אני חשה שאתה שותף לדרכנו מתחילתה ועד… הבערת בנו את הניצוץ לאהבת השפה הערבית, ניצוץ שהיה טמון בנו ובער בעצמותינו, הן במהלך שנות הלימודים הרבות והן בחופשות שבינהן. אני מודה לך על הניחומים, שבלעדיהם היה חסר. זכיתי באחות מופתית ושותפה לדרך. גידלנו יחד את הילדים והנכדים באהבה.
      היא נגאלה מייסוריה הרבים, ולצערי זה קרה בטרם עת.
      שתנוח על משכבה בשלום, מנוחתה עדן! יהי זכרה ברוך!
      אתמנא לכ תמאם אלצחה ואללה יטוול עמרכ
      אתי צברלינג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

גודל ניתן להעלות image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other ניתן לשים קישור ליוטיוב Drop file here

 

Back to Top
דילוג לתוכן